گیگاداک

گیگاداک

Gigadoc
گیگاداک

گیگاداک

Gigadoc

پاورپوینت کیفیت کالا، خصوصیات ویژه و استاندارها در مدیریت خرید و روشهای مطلوب به منظور اخذ کالاها با کیفیت


پاورپوینت کیفیت کالا، خصوصیات ویژه و استاندارها در مدیریت خرید و روشهای مطلوب به منظور اخذ کالاها با کیفیت مندرج در قراردادها (فصل سوم کتاب سیستمهای

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل سوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی با عنوان پاورپوینت کیفیت کالا، خصوصیات ویژه و استاندارها در مدیریت خرید و روشهای مطلوب به منظور اخذ کالاها با کیفیت مندرج در قراردادها در حجم 23 اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری

دانلود پاورپوینت کیفیت کالا، خصوصیات ویژه و استاندارها در مدیریت خرید و روشهای مطلوب به منظور اخذ کالاها با کیفیت مندرج در قراردادها (فصل سوم کتاب سیستمهای

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری
پاورپوینت کیفیت کالا، خصوصیات ویژه و استاندارها در مدیریت خرید و روشهای مطلوب به منظور اخذ کالاها با کیفیت مندرج در قراردادها (فصل سوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)
تعریف استاندارد
استاندارد کردن
اهداف استاندارد سازی
ضرورت استاندارد کردن و محاسن و معایب آن
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 442 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

عنوان: پاورپوینت کیفیت کالا، خصوصیات ویژه و استاندارها در مدیریت خرید و روشهای مطلوب به منظور اخذ کالاها با کیفیت مندرج در قراردادها (فصل سوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 23 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)

کتاب "سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب با عنوان "کیفیت کالا، خصوصیات ویژه و استاندارها در مدیریت خرید و روشهای مطلوب به منظور اخذ کالاها با کیفیت مندرج در قراردادها " می باشد  که در حجم 23 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف استاندارد

استاندارد کردن

اهداف استاندارد سازی

ضرورت استاندارد کردن و محاسن و معایب آن
مراحل استاندارد کردن کالاهای سازمان
انواع استانداردها

استاندارد ملی

استانداردهای بین المللی

استانداردهای منطقه ای

استاندارد کارخانه ای

استاندارد اجباری

استانداردهای تشویقی

کنترل کیفیت و مدیریت کیفیت جامع ( فراگیر )

اهداف کنترل کیفیت

مدیریت کیفیت در شرکتهای عرضه کننده محصول

سیستمهای تأیید کیفیت

ارزش کاربردی و ظاهری محصول و نقش آن در مدیریت خرید

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت کیفیت کالا، خصوصیات ویژه و استاندارها در مدیریت خرید و روشهای مطلوب به منظور اخذ کالاها با کیفیت مندرج در قراردادها (فصل سوم کتاب سیستمهای

رشته کامپیوتر: مرکز داده Data Center


رشته کامپیوتر: مرکز داده Data Center

یکی از فناوری های جدید که هر روز بر اهمیت جایگاه آن در جوامع بویژه سازمانها و بنگاهها افزوده شده و جنبه استراتژیک و راهبردی پیدا کرده، فناوری اطلاعات و ارتباطات است که به اختصار «فاوا» نامیده می شود

دانلود رشته کامپیوتر: مرکز داده Data Center

دیتا سنتر
مرکز داده
data center
پژوهش 
مقاله 
تحقیق
پروژه 
پایان نامه
دانلود پژوهش 
دانلود  مقاله 
دانلود  تحقیق
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 28641 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 160

 رشته کامپیوتر: مرکز داده Data Center

 

خلاصه:
در جهان پرشتاب و پیچیده امروز، در هر تحول وحرکت جدیدی نیازها و مسایل جدید و بعضاً پیچیده ای به چشم می خورد که پاسخگویی و پیدا کردن راه حل آنها بدون بهره‌گیری از رویکردهای جدید و تکنولوژی و ابزارهای نو امکان پذیر نیست.یکی از فناوری های جدید که هر روز بر اهمیت جایگاه آن در جوامع بویژه سازمانها و بنگاهها افزوده شده و جنبه استراتژیک و راهبردی پیدا کرده، فناوری اطلاعات و ارتباطات است که به اختصار «فاوا» نامیده می شود. در سالهای اخیر، فاوا نه تنها عامل عمده توانمندسازی سازمانهاست، بلکه میزان توسعه یافتگی سازمانها در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات را می توان به عنوان یکی از شاخصهای اصلی توسعه یافتگی سازمانها قلمداد کرد.
در عرصه بقای سازمانها آنچه که از اهمیت خاصی برخوردار است، بحث «رقابت» است؛ زیرا تنها شرایط رقابتی در بازار و احترام به مشتری و سنجیدن نیازهای مشتری است که موجب شده است کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها و بنگاههای کشورهای پیشرفته افزایش یافته و به عنوان عامل قدرت و سازندگی در استراتژی مدیران گنجانده شود.با توجه به مطالب عنوان شده در این تحقیق مشخص است که مدیران سازمانها، برای بکارگیری مفاهیم جدید مراکز خدمات داده، ابتدا می بایست بلوغ کافی در نیاز به این مفاهیم را کسب نمایند و پس از آن به بکارگیری آن بپردازند. علاوه بر آن کسب مهارتهای نگهداری رویه مند چنین مراکزی از اهمیت بالائی برخوردار است که کارشناسان می بایست خود را برای آن آماده نمایند.

مقدمه
فصل اول:کاستن فاصله بین دولت وشهروند
1-1 کاستن فاصله بین دولت و شهروند 
1-2 معماری کلان دولت الکترونیک 
1-3 نقش شبکه در ارتقاء سطح کارآیی دولت و شهروندان
1-4 شبکه ملی پر سرعت
1-5 تاثیر شبکه بر فعالیت های تجاری
1-6 تاثیر شبکه بر آموزش وسطح سلامت جامعه
1-7 دولت ها و شبکه پرسرعت
1-8 نمونه های واقعی از سیاست گذاری دولت ها
1-9 جهت گیری دولت ها به ایجاد دولت الکترونیک
1-10 تعاریف و فرضیات دولت الکترونیک
1-11 ارائه سرویس های شروند گرا
1-12 عوامل موفقیت دولت ها در پیاده سازی دولت الکترونیکی
1-13 اولویت ها در تحقق فاز دوم دولت الکترونیکی
1-13-1 طراحی سازمانی
1-13-2 آموزش و مهارت
1-13-3 محرمانه بودن اطلاعات و امنیت
1-13-4 پورتال دولت
1-14 سازمان های مجازی متصل به هم
1-15 مزایای خاصیت تلفیق فرآیندهای چند سازمان در یک سازمان مجازی
1-16 تاثیر شبکه بر معماری های قدیمی
1-17 چند ویژگی مهم در مدل جدید مدیریت مراکز کامپیوتینگ
1-18 محورهای مدیریت IT در سطح کلان در مدل قدیمی
1-19 مدیریت IT و ارتباط آن با مدیریت کار
1-20 جایگاه استاندارد در مدیریت جدید زیرساخت های IT
1-21 روش بررسی وضعیت موجود
1-22 ارتباط Sarbanes-Oxley با معماری کلان
1-23 مدل CMM
1-24 مدل ISO 15504
1-25 مدل CoBIT
1-26 مدل های تعریف و تحلیل هدف
فصل دوم:مقدمه ای بر ایجاد مراکز داده
2-1 مرکز داده چیست؟
2-2 تعاریف مختلف مرکز داده
2-3 مقدمه ای بر ایجاد مراکز داده
2-4 نیاز به مرکز داده و خواص قابل توجه آن از نظر فنی
2-5 انقلاب بعدی در IT چیست؟
2-6 ساختار مراکز داده
2-7 درک پیچیدگی 
2-8 Utility Computing پاسخ سئوال است
2-9 مجازی سازی گام اول است
2-10 ملاحضات فنی در طراحی مراکز داده
2-11 مدل فنی استاندارد مرکز داده
2-12 تصویر کلان از مرکز داده
2-13 طرح تجاری مرکز داده
2-14 آشنایی با مفاهیم جدید در حوزه مراکز داده
2-14-1 Utility Computing یا On-Demand
2-15 Organic ITو سیستم های خودگردان
2-16 مجازی سازی
2-16-1 مجازی سازی روی سرویس دهنده ها
2-16-2 مجازی سازی از طریق کلاسترینگ برروی سرویس دهنده ها
2-16-2-1 کمی بیشتر درباره Grid
2 -16-3 مجازی سازی در منابع ذخیره سازی
2-16-3-1 مجازی سازی در سطح بلاک
2-16-3-2 مجازی سازی در سطح فایل
2-17 مدل جدید کار برایSSP ها
2-18 مجازی سازی در سطح شبکه
2-19 مجازی سازی در سطح برنامه های کاربردی
2-20 مدیریت مرکز داده
2-21 خدمات وب
2-22 تفاوت RDMA با TOE
2-23 تاریخچه ی خدمات مبتنی بر وب
2-24 شرکت های برتر و فناوری مناسب
فصل سوم : شرایط محیطی
شرایط محیطی
فصل چهارم : آشنایی عمیق تر با طراحی ومعماری مراکز داده
4-1 مرکز داده به عنوان انباره ی داده
4-2 مرکز داده به عنوان LOB
4-3 مرکز داده به عنوان مرکز گواهی هویت
4-4 مراکز طلاعات در آمریکا
4-5 برون سپاری و مراکز داده
4-6 مشخصات یک Data Center
4-6-1 در اختیار داشتن اتصالات مختلف به اینترنت از طریق ISP و ICPهای مختلف
4-6-2 وجود سیستم قدرت پشتیبان
4-6-3 وجود سرورهای متعدد
4-6-4 مشخصات فیزیکی
4-7 نحوه در اختیار گرفتن یک سرور وب
4-8 معیارهای طراحی مراکز داده
4-9 ساختار و اجزاء
4-9-1 لایه Aggregation 
4-9-2 لایه Front- End 
4-9-3 لایه برنامه‌های کاربردی Application 
4-9-4 لایهBack-End 
4-9-5 لایه ذخیره سازی Storage
4-9-6 لایه انتقال
4-10 سرورها درData Center 
4-10-1 Intranet server farm

4-10-2 Internet server farm 
4-10-3 Extranet server farm
4-11 Data Center های توزیع شده
4-12 سرویس‌های Data Center
4-12- 1 سرویس‌های زیرساخت
4-12- 1- 1 سرویس‌های لایه 1 یا سرویس‌های شهری
4-12- 1- 2 سرویس های لایه 2 
4-12- 1-3 سرویس های لایه 3
4-12- 2 سرویس های هوشمند شبکه‌ای

4-12- 3 سرویس‌های Server Farm 
4-12- 4 سوئیچینگ محتوا (Content Switching) 
4 -12- 5 سرویس Caching 
4 -12- 6 SSL Termination
4-12- 7 Content Transformation
4-12- 8 سرویس های ذخیره سازها 
4-12- 9 سرویس های امنیتی
4-12- 10 ‌لیست های کنترلی دسترسی (Access Control Lists (ACL)) 
4-12- 11 Firewall ها
4-12- 12 سرویس‌های مدیریتی
فصل پنجم : راه اندازی مرکز داده در ایران
5-1 راه اندازی مرکز داده در ایران
5-2 ضرورت راه‌اندازی Data Center در ایران
5-3 مزایای راه‌اندازی Data Center در ایران
5-4 مزایای در اختیار داشتن Data Center در آینده
5-5 بررسی موانع مرکز داده ها در ایران
5-5-1 موانع سخت افزاری
5-5-2 موانع نرم افزاری
5-6 ضوابط صدور مجوز ایجاد مجتمع خدمات اینترنت به بخش خصوصی
5-6-1 تعاریف
5-6-2 مقررات مربوط به واگذاری مجوز مجتمع اینترنتی 
5-6-3 مدارک لازم جهت ایجاد مجتمع خدمات اینترنت به بخش خصوصی IDC
خلاصه ونتیجه گیری
فهرست منابع

دانلود رشته کامپیوتر: مرکز داده Data Center

دانلود فایل اکسل داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93


فایل اکسل داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93

عنوان دانلود فایل اکسل داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93 فرمت excel ضریب بتا از جمله متغیرهای مهم حسابداری می باشد که در تحقیقات و پایان نامه های رشته های حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد به عنوان متغیر مالی مورد استفاده قرار می گیرد این فایل شامل ضریب بتا مربوط به 132 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق

دانلود فایل اکسل داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93

دانلود داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93، ضریب بتا، داده های متغیرهای مالی و حسابداری
دانلود داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
داده های پروپزال رشته های حسابداری مدیریت مالی و اقتصاد
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل zip
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

عنوان: دانلود فایل اکسل داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93

فرمت: excel

ضریب بتا از جمله متغیرهای مهم حسابداری می باشد که در تحقیقات و پایان نامه های رشته های حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد به عنوان متغیر مالی مورد استفاده قرار می گیرد. این فایل شامل ضریب بتا مربوط به 132 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای بازه زمانی5 ساله 1389 الی 1393 می باشد که می توان از آن در برآورد مدل رگرسیونی استفاده کرد.

دانلود فایل اکسل داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93

استفاده از نرم افزارهای SEISMOSTRUCT و SEISMOSIGNAL


استفاده از نرم افزارهای SEISMOSTRUCT و SEISMOSIGNAL جهت تحلیل و ارزیابی داده های لرزه ای

یک راهنمای بسیار جامع جهت استفاده از نرم افزار ها ی SEISMOSTRUCT و SEISMOSIGNAL در تحلیل و ارزیابی داده های لرزه ای

دانلود استفاده از نرم افزارهای SEISMOSTRUCT و SEISMOSIGNAL جهت تحلیل و ارزیابی داده های لرزه ای

نرم افزار 
SEISMOSTRUCT
SEISMOSIGNAL
داده های لرزه
دسته بندی عمران
فرمت فایل docx
حجم فایل 712 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

یک راهنمای بسیار جامع جهت استفاده از نرم افزار ها ی SEISMOSTRUCT و SEISMOSIGNAL در تحلیل و ارزیابی داده های لرزه ای

دانلود استفاده از نرم افزارهای SEISMOSTRUCT و SEISMOSIGNAL جهت تحلیل و ارزیابی داده های لرزه ای

پروژه قراردادهای نوین مهندسی (N.E.C)


پروژه قراردادهای نوین مهندسی (N.E.C)

قراردادهایEP (طراحی – خرید) و EPC (طراحی – خرید – ساخت) از قابلیت های قرارداد Turnkey میباشند

دانلود پروژه قراردادهای نوین مهندسی (N.E.C)

پروژه
قرارداد
نوین مهندسی
NEC
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 60 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52

قراردادهایE.P (طراحی – خرید) و E.P.C (طراحی – خرید – ساخت) از قابلیت های قرارداد Turnkey میباشند.

:Turnkeyروش کلید در دست که به آن طراحی – ساخت نیز گفته میشود، مسئولیت طراحی و اجرا را بطور کامل بر عهده پیمانکارمی گذارد به قسمی که بعد از تکمیل پروژه، کارفرما فقط با چرخاندن یک کلید می تواند بهره برداری از تاسیسات اجرا شده را آغاز نماید.

پروژه های بزرگ کشور دربخش انرژی با الگوهای مختلفی دنبال می شوند. ملموس ترین الگوی کار پروژه های مطرح در صنایع پتروشیمی الگوئی است که در آن شرکتهای ایرانی غالبا در الگوی، ( طراحی + تامین تجهیزات ) و یا E.P.C)) در منطقه ویژه درگیر پروژه های متعددی می باشند.
فهرست مطالب:
قراردادهای EP و EPC
قراردادهای نوین مهندسی(NEC)
قرارداد احداث ،بهره برداری،انتقال(BOT)
قرارداد احداث،تملک،بهره برداری(BOO)
قرارداد ساخت،تملک،بهره برداری،انتقال(BOOT)
قرارداد احداث،انتقال،بهره برداری(BTO)
قرارداد احداث،اجاره،انتقال(BLT)
قرارداد ساخت و انتقال(BT)
قرارداد بیع متقابل(BUY BACK)
قراردادهای تامین مشارکت مالی(FINANCE)
EPC
EPC- و ویژگی های آن
-چرا EPC ؟
-مراحل انعقاد قرارداد و اجرای پروژه های طرح وساخت
-شیوه های مرسوم انتخاب پیمانکار
-روش های مختلف پرداخت در EPC
-طرف های درگیر و و سازمان آن ها
-مدیریت و نقش آن در EPC
EPC - ومشکلات اجرای آن در ایران
BOT
-ساختار و مبانی BOT
-به کارگیری روش BOT در توسعه نیروگاه های برق آبی ایران(عین مقاله)
اصل مقاله های ارائه شده در اولین کنفرانس ملی اجرای پروژه ها به روش EPC
-روش مناسب پرداخت جهت بخش خرید قراردادهای EPC دولتی تحت شرایط عدم پیمان
-بررسی پروژه های مهندسی،خرید و ساخت/کلید در دست دریائی کشور بر مبنای فیدیک
-بررسی اجمالی منابع ریسک در قراردادهای EPC
دسته بندی روشمند و تحلیل کمی جامع ریسکهای پروژه هایBOT
ارائه چارچوبی برای فرآیند اختمام قرارداد در پروژه های نیروگاهی
-مدیریت دانش بررسی علل تاخیرات پروژهEPC خط2قطار شهری تبریز با استفاده از ابزار درخت تصمیم

دانلود پروژه قراردادهای نوین مهندسی (N.E.C)